June 16, 2009

Kundasang, Sabah

Inilah antara tempat yg aku idam2 nak g.
Gambar2 ni semua aku cilok dari en.google. Tah sapa punya tah...pandai cameraman ni ambik gambar.
Siap ada gambar lori.....~ Correction; ini bukan lori OK. Tu pun x kenal ke?? Tanya suzi kpd diri sendiri. ~ ahh sama jer lori ngan hilux....ada aku kisah.
Memang lawa la pemandangan kat sini...aku ni memang pencinta kedamaian. Jauh dari hiruk-pikuk dan kesesakkn lalu-lintas.
Kat atas ni resort utk bermlm, bawah ni gambar pemandangan gunung kinabalu.
Cantiknyer pemandangan2 ni semua....aku suka. Tunggulah kedatangan aku. Insyaallah...aku g honeymoon..
Well, tak banyak gambar yg menarik aku jumpa. Tapi aku percaya Kundasang nie memang cantik, sejuk dan menenangkan tempatnyer, cuz melalui pengalaman mereka2 yg dah pegi, aku dengar dorang ckp tempat nie memang cantik.....!

No comments: