December 15, 2009

Tiada yg Layak Dipuji Selain Dia

Seawal 2.26pagi ni patutnya aku dibuai mimpi2 indah..atau setidak2nya mimpi2 mengarut yg menemani tidurku. Tapi aku masih belum tdur. Kenapa? Sebetulnya aku baru pas mandi, dlm cahaya laptop ni bersedia nk tdur. Aku baru balik dr hospital putrajaya. Siang tadi angah masuk ward kecemasan..kurang darah..kurang air...dah seminggu lebih demam, muntah2, x baik2. Makanan langsung xbleh masuk, semua keluar balik. Lepas tu dia dikeluarkan ke ward biasa..aku ingatkan nk melawat dia, merepek jer..memalam camni mana boleh melawat. Memang buat lawak cecupak. So, aku cuma buang minyak keta aku. Kalau nak melawat pun besok. Insyaallah. Aku harap kakak aku & babynya selamat & cepat sembuh. Dan aku doakan agar anak saudara aku tu tak ada apa2...amin. Nampaknya aku kena tidur dulu..tapi sebelum stop, hari ni apa yg aku pelajari ialah...berhati2 walau dgn sesiapa saja. Dan jgn suka memuji orang. Tiada manusia yg sempurna. Segala puji hanya bagi Allah. Kalau kita sayang dan percayakan kawan2 kita, belum tentu mereka juga sayang & menghargai kita. Aku akan sematkan ni dlm hati aku..OKla, aku nk tdur dulu. Insyaallah panjang umur, murah rezeki kita jumpa lagi....

2 comments:

Anonymous said...

takde kne mngenanye sakit kakak dgn yg ko pelajari....namun mgkin aku tau spe yg ko maksudkan....dr sbb mne ko dpt pelajari....

sori, tasuk dlm blogmu.
Roy

Suzi said...

memang x related pun. thanks for comment. sapa2 pun boleh masuk & tinggalkn komen.