February 23, 2010

Macam Biasa

Dah lama aku x mengarang dlm ni...bukan sebb takder citer, cuma malas.
Jumaat lepas aku g karaoke ngan nurul..layan 8 buah lagu jer..siap nyanyi lagu dangdut mas idayu tu..xbleh blah. Saturday aku keja, pastu g saloon..cam biasa cuci rambut. Sunday aku lepak umah kakak aku, n monday (semlm la) datang opis jap...ilangkn bosan & kekusutan. (kusut ke?)

Keja atas meja semua aku dah siapkn utk hari ni. So, sebb tu la aku lepak jer ni. Sebelum mnyambung keja2 yg lain plak...

Chinese new year hari tu aku balik Jengka. This week pun maybe nak balik kot. Tapi x confirm lagi. Insyaallah. CNY hari tu memang la seronok balik...pastu biasala kesana-sini bawak budak2 tu.
Okla, aku stop sini dulu...dah malas nak mengarang........insyaallah pjg umur bertemu lagi:)

2 comments:

Anonymous said...

Ble kau dah jarang mengarang (atau buat link)macam terasa kurang hepi lak. ble bukak tenet pertama2 bukak blog ko, tp takde pe2 kdg2 tu, jd macam 'kosong' lak.boleh dikatakan setiap kali bukak blog ko, nak jugak benda baru.... tp memang pun, bukan senang nak kuar ide ble kepala tgh serabut...atau hati tgh tak tenteram...atau tengah bengang...kan?
AR

Suzi said...

Betul tu. Fikiran yg serabut akan mempengaruhi mood blogger. :)