April 12, 2010

IT Twins

3 comments:

Anonymous said...

Dua2 kne buat keja tapi bergilir.ble copy tak dpt buat keja, mcamne paste nk sambung keja dia.Ble paste pandai2 nak buat dulu, takde apa yg boleh dapatnya.
Jadi, kre diorang ni keja ikut sif la. Selesai copy buat keja, paste pun ambil peranan.
Tu lah kerja berorganisasi, ikut bahagian masing2...AR

Suzi said...

kesian paste....mesti boring tunggu copy

Anonymous said...

Dah kta kerja berorganisai...kne buat kerja masing2 la. Jangan lak mandai2 nak buat keja orang kalu kerja sendiri takleh siap, atau kerja sendiri tidak ikut peraturan mengakibatkan rosak seluruh organisasi...mcm kesah pernag uhud tu....AR