August 27, 2011

Cuti - Balik Kampung.........!

Semlm aku berbuka sorang², ptg ni pun sama la...aku malas nak terkejar² balikPhg ptg ni..so, mungkin lepas berbuka ataupun pagi besok jer. Kalau lepas berbuka mlm ni, aku balik jengka dulu.........xderla jauh sgt, cuma 2-3jam jer Kalau balik Merapoh..4-5 jam...takot gak aku sorang². Per pun aku belum buat keputusan lagi. Kalau besok, terus ke Merapoh jer. Dan Insyaallah, aku cuti sampai Ahad depan. MMU cuti selama seminggu.

Sebenarnyer, baru jer hari Rabu lepas (24 Aug) aku balik naik bas dari jengka ke KL....syok... dah hampir 10 tahun aku x naik bas balik Phg.....itupun sebb aku tumpang kakak aku masa dia kebetulan dtg sini hari Sabtu dan Ahad...aku apply cuti ikut dia balik jengka. Balik sini aku ambil bas. Adik aku ckp "Itulah org yg tak melalui keseronokkkan zaman remaja, skang baru sibuk nak merasa naik bas." Haha. Statement tue keluar bila aku ajak wife dia balik sama² dgn aku naik bas bebila nanti. Jimat pun jimat. Sehala Bas+LRT+Teksi = baru RM30.40. Memanglah sgt jimat.

OKLAH.....Selamat Bercuti dan Selamat Hari Raya kpd semua pembaca yg bercuti. May Allah bless us..... :))

No comments: