August 25, 2011

Hidangan Mama Gajah

Yummy......sedapnyerrr......!! ~Kalau nak gemok mcm mama gajah haruslah aku makan byk² nescaya akan gemuks :)) "Jgn cari lain plak yer darling kalau I gemok." Skrip makwe kpd pakwenyer. Orait, Menu kat bawah ni semuanya nampak sgt sedap......kecur air liur dibuatnyer. Tetiba terasa rindu kat nasi lemak di gerai Pak Yeop dlm MMU ni. Memang sedap sgt nasi lemak pakcik n makcik cafe tue. Serious. Tapi bulan puasa ni tutup. Nanti kalau korang pendatang...eh, silap....terdatang ke MMU utk membeli breakfast, bolehla mencuba nasi lemak mereka. Insyaallah, puas hati tip Top. Ni free promotion, Makcik n Pakcik Yeop tak tau pun aku puji nasi lemak dorang.......Ohh, jgn lupa, Nasi Ayam dorang jual time lunch hour pun sedappp...................!


Tiga menu diatas adalah antara makanan kegemaran aku......mana nak cari nie? Kat Bazaar Ramadhan la jawabnyer. Tengoklah, kalau rajin balik ni aku singgah bazaar jap....

No comments: