August 04, 2011

Hodoh Dan Bodoh

Sapakah yg lebih comel?? Merekakah? Atau kucing dan anjing sebelah mereka? Mungkin mereka rasa dah lawa dan creative sgt. Padahal org tengok pun takot dan jelik. Confirm jarang basuh muka.....byk najis kat muka tu................iskk...isk...geli tau. Pengotor pun yer. Paras-rupa kita ni dah cantik, bersyukurlah pakcik n makcik ooii.....! Sila Jangan Tiru Aksi Ini.



Serious buruk..........kalau haiwan di muka bumi ni boleh bercakap, dorang akan ckp 'Kenapalah korang x bersyukur dgn paras-rupa yg cantik yg Allah dah ciptakan utk korang?' Anjing n kucing tengok pun boring..............!

No comments: