August 27, 2011

Lady Gaga - Mesej Syaitan?

Mungkin ada yg tak tahu siapakah Lady Gaga?....Gaga yer, bukan Gagak. Gagak tu burung. Tapi nak panggil dia burung gagak pun boleh, sikit lebih kurang jer bunyi. Beliau ni penyanyi barat yg mempunyai imej dan aksi yg sgt pelik, serta sgt diminati ramai terutama golongan remaja. Malah artis Msia pun ada gak yg cuba tiru imej Lady Gaga ni, jengkel btol kelihatan. Aku tak peduli berapa juta pun peminat dia...yg pasti video² kat bawah ni boleh menceritakan sedikit mengenai diri si Lady Gaga. Kpd yg menjadikan wanita ini sebagai artis pujaan mahupun idola, lepas ni bolehlah menilai kembali apakah beliau layak dijadikan pujaan dan idola?

'Evil Save us...we model it on the arts of Lucifer.....??' Memanglah pmuja syaitan prempuan nie.

**Video Bad Romance telah di deleted
Bad Romance adalah antara lagu yg pernah aku burn n selalu dengar dlm keta. Tak dinafikan masa lagu ni baru keluar dulu aku mcm addict..sikit² nak play. Sekarang pun sesekali masih teringin nak dengar, sib baik tak ingat dlm cd yg mana satu...so, malas nak cari. Jadi niat nak dengar pun cancel...tp ni bukan masalah Lady Gaga sgt,TAPI masalah aku sendiri yg memang mudah ketagih ngan aper² yg aku suka..........heheh :p

No comments: