August 12, 2011

Pelik: Kuil Tikus........

Rat Temple atau lebih dikenali sebagai Karni Mata adalah salah satu kuil Hindu yg terdapat di negara India, dimana terdapat banyak tikus² yg tinggal didlm kuil ni. Selain mendapat tempat tinggal yg selesa, tikus² ni juga diberi minum susu oleh penganut Hindu. Sebab tu montel² dan sihat. Kita memang tak biasa dgn tikus. Sekor tikus pun dah cukup buat kita geli dan satu rumah kecoh, kelam kabut bila nampak walhal tikus tu pun takot kat kita. Siap beli racun dan perangkap...itu baru sekor, kalau ber ekor-ekor mcm mereka ini?? Alamatnyer menjerit histeria la jawabnyer.


























Note: Skema btol ayat² aku diatas......... ^_^

No comments: