August 31, 2011

Raya Sendirian Lagi....

Penatnyerr......dua hari raya nie aku byk berjln sana-sini. Dah nama pun raya, mestilah berjln raya..........wpun sunyi & kesepian kerana masih bsendirian (ecehh..ayat syahdu konon) tp dikelilingi insan2 yg syg aku dan paling penting x pernah lupakan aku walau dimana mereka berada, alhamdulillah.

Aku balik ke Merapoh hari Ahad, dua hari sebelum raya. Petang tadi aku bertolak dari Merapoh ke jengka then singgah Padang Tengku rumah makcik aku. Sampai rumah mlm sebb singgah Jerantut jugak. Pagi tadi aku jln2 di Gua Musang, rumah sedara-mara isteri pakcik & makcik aku. Semlm x jln jauh2, dlm merapoh jer. Kesimpulannya, memang penat tapi seronok.

Mata mengantuk, lapar dan penattt.........got to sleep :) Makan? Tunggu adik pempuan aku tgk tv jap.....pas dia ngadap tv baru makan sama2...(mcm best sgt citer tv tue :p)

No comments: