September 09, 2011

2 Juta Lelaki Malaysia Mati Pucuk?

Benarkah.............?? Bermakna ramailah para isteri yg menderita kerana tidak mendapat kepuasan dari suami mereka?? OPss.....terlebih sudah. Aku belum kahwin, so x bleh komen lelebih. Yg pasti, hubungan seksual juga merupakan antara faktor yg menyebabkan byk berlakunyer perceraian. Isteri tidak puas. Purata kes perceraian melibatkan pasangan Islam di negara ini ialah mencatatkn rekod setiap 15 minit. Nasihat aku, dr dok sibuk cari perempuan lain wahai para suami...baiklah korang puaskan isteri korang zahir & batin dulu. Barulah isteri hepi.....mcm isteri² abg salih yaakob tue. Ok, out of topic.

TAHU TAK? Antara punca mati pucuk nie adalah kerana BANYAK atau KERAP ONANI, dan MELAKUKAN SEKS BEBAS KETIKA BUJANG, selain pemakanan dan kesihatan yg tidak baik.

Kalau seseorg tu mati pucuk kerana kerap onani dan melakukakn seks bebas ketika muda dulu, wajarlah mereka mati pucuk. Aku anggapkan ni sebagai bala dan balasan Allah terhadap dosa-dosa-dosa yg pernah mereka lakukan...............! JADI beringatlah. Jauhi SEKS BEBAS. Jauhi amalan tidak sihat. INSYAALLAH selamat DUNIA & AKHIRAT.

Nak tahu lebih lanjut tentang 2 jota lelaki Msia mati pucuk tu baca kat sini.

No comments: