September 08, 2011

Khasiat Madu Lebah

Madu lebah asli adalah merupakan minuman sunah baginda Rasulullah SAW dan juga minuman kegemaran aku..tak sah rasanyer kalau takder madu kat rumah mahupun di opis, tapi bukan madu kawen dua-tiga-empat tue. Madu lebah Asli OK..........org lelaki suka la madu 2-3-4 tue! Org pempuan cuma suka madu lebah shj.

Walaupun baru setahun lebih mengamalkan minum madu, tapi aku sgt suka. Kat sini aku citerkan pengalaman aku tentang madu. Click jer. Dlm blog wordpress aku yg kurang kencang tue, update pun malas. Yg pasti sgtlah byk khasiatnyer. Kalau anda google kelebihan dan khasiat madu lebah, anda akan jumpa mcm² citer tentang kebaikkan madu lebah nie. Termasuklah kisah jerawat aku dulu. Selain itu, aku ni x ambil sebarang supplement....jadi, sebb tu aku memilih madu lebah sebagai makanan tambahan. Citer byk pun x guna...korang baca jer sendiri artikel yg aku linkkan tue, dan kalau nak beli.....boleh join HPA mcm aku..or else....beli kat sini pun boleh. Insyaallah korang takkan menyesal minum madu, sebb madu memang elok utk kesihatan dan kecantikkan.

No comments: