September 19, 2011

Mandi Dengan Harimau

Bosan mandi sorang²? Nak berteman? Bolehlah mencuba aksi dibawah. Mandi dengan harimau mcm uncle kat bawah nie..(bukan real). Harimau² ni pun nampak gembira jer mandi ngan uncle nie (kenyang kot) kalau lapar dah lama pacikk nie kena ngapp ngan rimau nie.
Sebenarnya aku nak paparkan kisah seorg wanita yg dihurung byk lalat, mengaum, dan mencakar dinding seperti harimau, semuanyer gara² Jin Harimau yg dihantar adik lelakinyer yg belajar ilmu persilatan. Niat lelaki tu baik, utk menjaga kakaknyer. Tapi caranyer yg salah. Kot yer pun nak beri perlindungan kpd family tak payahlah sampai pakai jin bagai. Cukuplah ayat² Al-Quran dan doa² kpd Allah. Lagipun, ilmu sihir tu pun adalah dgn izin Allah...........kalau tak, takkan berkesan punyer. Jadi, x payahlah jin - jin. Mintak terus dgn Allah supaya diberi perlindungan dunia-akhirat sudah...Insyaallah.

Kisah wanita tersebut bolehla baca disini.

No comments: