November 23, 2011

Bila Pakcik Gay Datang Msia

Semlm pakcik elton john mengadakn persembahannyer di Genting. X dipastikan plak adakah pasangan gaynyer dan anak angkat mereka turut dtg menemani? Mestilah anak angkat. Jantan sama jantan mana boleh beranak. Zaman dulu² aku minat gak lagu dia nie....tapi lepas dia ngaku dia mental (gay), dan siap pakai gaun masa kawen ngan pakcik sebelah dia tu, terus ilang selera aku dgr lagu dia.

Pas menentang artis ni dtg ke Msia, tapi biasalah.....kuasa besar iaitu BN dan penyokongnyer tak menentang malah menyokong, maka bolehla pakcik gay ni buat konsert mcm si gay kecik Adam Lambert dulu. Jgn salahkan sesiapa bila Allah turunkan bala, sebb ada diantara kita merelakan kejahatan dan maksiat berleluasa di negara kita tak kira masa.

Hadis Rasulullah SAW menyebut: 'Org yg beriman itu umpama lebah. Bersarang ditempat yg tinggi-bersih, makan yg baik², dan menghasilkan yg baik².'

Yg baik² pastilah menolak yg tidak baik atau sesuatu yg membawa kpd kemudaratan. Hanya yg jahat² dan buruk² shj yg merelakan atau sukakan keburukkan, kemudaratan mahupun kejahatan.

2 comments:

Anonymous said...

takut tgk dunia skrg...lebih2 lagi sejak akhir2 ni isu2 mcm ni smakin byk..kt malaysia pun tgh hangat - mama haziq

Suzi said...

kaum yg dilaknat dan diterbalikkan bumi oleh Allah (homo & les) dah wujud sejak zaman nabi luth lagi. Mungkin dorang menyangka Allah tu bodoh dan tak melihat apa yg dorang buat...tgu jerlah....!