November 05, 2011

Seks Bebas: AMBIGA vs MARINA

Ewah...ewah. Nakkan Kebebasan Seks la pulak yer para biseksual, maknyah, pondan, lesbian dan homoseks ini? Ada ke perkara yg MERDEKA atau BEBAS dlm hidup nie? Tak ada istilah merdeka kecuali setelah kematian dan hidup di syurga nanti. Hanya syurga menjanjikan kebebasan dan merdeka. Dlm neraka pun takder istilah merdeka, bebas, rehat dan aman. Melainkan azab, kepedihan, sengsara, kesakitan, dan penyesalan yg tak berkesudahan.

Selagi kita hidup di dunia yg fana atau sementara ini jgnlah berangan nak merdeka atau bebas sesuka hati. Semua perkara berperaturan. Apa pun yg kita buat mesti mengikut undang² dan lunas agama. Bukan boleh sesuka hati jer...................Bumi ni bumi Allah, so, sapa kita nak langgar atau pertikaikan perintah Allah SWT?? Kalau Allah SWT tetapkan sesuatu perkara itu haram maka haramlah, Tak payah nak ubah atau pertikai. Jgn mcm² hal. Tak payah nak menuntut mcm² hak bodoh plak utk halalkan perbuatan sumbang dan songsang tu. Sampai mengganggu kententeraman manusia normal. Lagi satu, Kalau dah jantan tue, jantanlah. Jgn miang² nak jadi betina plak. Yg perempuan pun sama, jgn miang nak jadi jantan.

Hidup ni berperaturan, Hatta nak masuk tandas awam pun mesti ikut peraturan...memula kena bayar, baru guna, kemudian cuci sebelum tinggalkan tandas tersebut. Bukannyer main terjah dan serbu jer kemudian tinggalkan tanpa dibersihkan. Itu org tak bermoral dan takder etika jer. Begitu jugaklah perkara² lain, apatah lagi perkara yg dianggap besar seperti hubungan seks. Ingat tujuan seks tu semata² utk puaskan nafsu binatang ke? Seks pun mesti setelah bernikah, dan mesti dlm keadaan suci dan tersorok. Bukannyer semberono jer mcm kucing mengawan. Eh, kucing pun tau pilih lah, jantan ke betina utk mengawan, bukan main terkam jerr.....bapak kucing dgn bapak kucing.

Marina Mahathir ketika merasmikan Seksualiti Merdeka 2009

Ambiga bukan penganjur, sebaliknyer dijemput utk merasmikan Seksualiti Merdeka sebagaimana Marina iaitu anak mantan PM Mahathir Mohamed seperti dlm gambar. Persoalannyer disini, mengapa puak² Umno BN ni tak marah dan pertikaikan masa Marina Mahathir rasmikan dulu........??? Marina Mahathir tu Islam kan?? Apsal korang diam jer?? Apsal plak bila kafir laknatullah si Ambiga tu nak rasmikan ini tahun baru korang nak kecoh seantero Malaysia........?? Sedangkan perbuatan mereka sama......iaitu MENYOKONG dan MERASMIKAN. Patutnyer masa Marina Mahathir rasmikan dulu lagi kita dah marah, bukan baru sekarang baru nak tunjuk alim. Itupun masa kafir yg nak rasmikan yg dah sah² kafir tersebut takkan peduli perkara tersebut halal atau haram.

Sungguh aku tak paham mentalliti UMNO dan BN ini...syukurlah aku tak pernah sokong korang. Patutnyer korang yg berkuasa di Malaysia ini sejak lebih 50 tahun lagi, pada 2008 program ini mula dianjurkan lagi korang dah bangun menentang memandangkan kuasa ada ditangan korang. Bukannyer baru hari ni baru nak tunjuk korang peka, itupun masa si kafir Ambiga yg nak rasmikan. Dan pilihanraya dah tak lama lagi.

Yg hairannyer, Perhimpunan Bersih yg menuntut pilihanraya yg adil dan telus korang bertindak kasar, kurang ajar, dan sembur dgn gas pemedih mata terhadap mereka yg menyertai perhimpunan tersebut. TAPI program maksiat ala-ala kaum Nabi Luth yg diazab dan diterbalikkan bumi mereka oleh Allah SWT kerana hubungan songsang mereka itu korang boleh plak layan baik²?? Taklah bertindak ganaz pada mereka?

Oh, yerlah, kita mana boleh bertindak ganas pd mereka ~maknyah, paknyah, homo n les ni~?....kerana mereka tidak bersalah..mereka sgt berjasa pd negara malah byk menyumbang ilmu dan kebaikkan pd agama kita dan pembangunan ummah. Yg bersalah hanya org² yg menuntut keadilan dan ketelusan dlm pemerintahan negara. Sebagaimana yg diakui oleh Parti Pas, kami menyokong BERSIH kerana tuntutannyer TETAPI sama sekali tidak akan menyokong perkara² yg bertentangan dgn syariat dan agama Islam seperti Seksualiti Merdeka ini wpun jika sekiranyer yg menganjurkannyer adalah org PAS sendiri!

No comments: