December 01, 2011

Jom Besarkan Punggung!

Nilah akibatnyer bila x pernah puas ngan aper yg ada. Bukannyer btambah cantik, btambah buruk ada lah. Dah mcm tudung saji tau. Mcm penyu pun yer. Ader ke lelaki yg minat bini or kekasih cam gini?? Ada?? isssskkk..baik ko pilih makhluk asing....lagi byk pilihan..penjong, bulat, leper, empat segi, bentuk love, sumer ada..........Oh ye, yg menerima rawatan ni adalah pondan² .

Tulah, Allah dah bagi tubuh-badan yg sempurna tapi masih nak operate dan ubah sana-sini. Akhirnya memakan diri sendiri. Kalaupun pembedahan tu berjaya tapi tetap ada kesan sampingan. Short or long term effect. So, tak payahlah bedah or cucuk bagai.....bersyukur jer dgn apa yg dah Allah kurniakan........baru bahagia hidup ni.
GAMBAR Onel Ron Morris (transgender) yang menyuntik campuran simen, bahan kimia aerosol dan gam untuk membesarkan punggungnya.

MIAMI, Amerika Syarikat (AS) - Beberapa mangsa mula muncul bagi membantu polis untuk mengumpulkan bukti tentang perbuatan seorang lelaki yang menyamar sebagai pakar bedah plastik di negeri Florida.

Polis berkata, pakar bedah plastik itu, Oneal Ron Morris membahayakan keselamatan pelanggannya kerana menyuntik campuran simen, bahan kimia aerosol dan gam untuk membesarkan punggung dan bibir mereka.

"Kami menerima panggilan daripada beberapa mangsa dengan kebanyakan mereka ialah mak nyah, tetapi setakat ini terdapat dua kes yang disahkan," kata jurucakap polis Miami, William Bamford pada Selasa lalu.

Menurutnya, selepas polis melakukan siasatan, Morris dan pembantunya, Corey Alexander Eubank ditangkap pada minggu lalu kerana menjadi pengamal perubatan tanpa lesen dan menyebabkan kecederaan sebelum kedua-duanya dibebaskan dengan ikat jamin.

Morris yang merupakan seorang mak nyah turut menyuntik dirinya dengan bahan beracun tersebut. - kosmo

No comments: