December 05, 2011

Lelaki Nigeria Kekasih Saya!

Mcm dah takder melayu? Mana maruah pmpuan sekarang? Especially pmpuan melayu dan beragama Islam? Bercouple dgn negro. Mcm mana nak bimbing kita kalau lelaki tu sendiri rosak?? Senang² jer dia rosakkan kita. Bukan salah pun couple ngan negro, kalau negro atau org kulit HITAM tu lelaki Islam yg soleh. Tak salah....malah Islam menyuruh memilih lelaki soleh dan berakhlak mulia wpun tak hensem. Takper hitam-legam pun....Tak mengapa, Allah redha. Hati dan akhlak tu mau baik.

Ni tak, dah lah pilih mamat tah hapa², kaki mabuk, kaki betina, kaki penipu, kaki dadah, dan mcm² kaki lagi. Islam pun belum tentu. Tak salah hitam....jgn perangai lagi teruk. Mcm kasar bahasa aku. Sebenarnyer aku rasa benci baca berita dan tgk gambar pempuan kat bawah nie. Apsal serahkan kesucian kt nigerian tue...? Eiii geramnyer aku.

Aku pernah di ganggu oleh dua org pelajar nigeria tempat aku keja.........dua² master student. Sorang Islam, sorang lagi kristian. Gangguan ni dlm masa yg berlainan. Sebb yg sorang tu habis study dulu. Dan yg aku tau, rupanyer yg habis dulu tue adalah paderi kristian di negara dia. Aku pun tak tau kenapa nigeria suka kat aku.........? Nak kata aku seksi, memang tak langsung. Mungkin sebb dia ingat aku ni naif senang dipergunakan.

Alhamdulillah, aku x layan kedua² mereka ni....wpun selalu tercongok cari aku kat tempat keja tak kira masa. Telefon opis pun tak kira masa, pastu marah² lau x nampak aku keja or tak jawab col. Tapi aku x peduli ngan desakkan, paksaan, dan gangguan mereka tue. Akhirnya bekas boss kakak aku mencadangkan (kebetulan dia adalah ketua unit bahagian international student) lau masih ada gangguan lagi wat police report jer.

At last, selepas aku berlakon mcm²...termasuk buat² jawab col kekonon busy masa mamat nigeria ni lalu disertai dgn jelingan singa nak gigit kepala org sebagai tanda menyampah. Akhirnya, mereka berhenti ganggu aku. Sebenarnyer, dorang takder number hset aku sebb tu dorang col opis. Sapa² pun boleh ambil number staff kat website company. Selepas peristiwa tu aku agak fobia dan akan pastikan kalau berurusan dgn org yg berkulit hitam (maksud aku negro atau nigerians ~ kalau melayu berkulit hitam aku x kisah), mesti ckp garang² sket tak kira dimana pun jua.....aku tak nak peristiwa diganggu berulang kembali.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


MANTIN: Seorang pelajar perempuan sebuah kolej swasta (gambar) dicekup dalam keadaan separuh bogel bersama teman lelaki warga Nigeria dalam bilik di tingkat lima sebuah apartmen yang disewa dan dikongsi mereka bersama sekumpulan lelaki warga Afrika, awal pagi semalam.

Ketika serbuan jam 4 pagi itu, selain pasangan terbabit, sembilan lagi lelaki warga Nigeria berada dalam rumah berkenaan berpesta arak di ruang tamu kononnya sempena meraikan sambutan hari jadi seorang daripada mereka.

Sumber berkata, ketika serbuan penguat kuasa Jabatan Imigresen terpaksa mengetuk pintu bilik penuntut itu yang berkunci dari dalam lebih 30 minit, namun tidak dibuka menyebabkan pintu dipecahkan.

“Sebaik pintu terbuka, seorang perempuan warga tempatan berada di atas tilam dalam keadaan separuh bogel bersama seorang lelaki warga Nigeria yang turut berbogel.

“Apabila disoal siasat, dia (pelajar perempuan) yang berusia 20-an mengaku lelaki Nigeria itu kekasihnya dan mereka rakan sekelas ketika belajar di kolej itu,” katanya. - Harian Metro

1 comment:

Anonymous said...

eee yeeekkkkssss ngan nigeria pun dia selera - mama haziq...