December 23, 2011

Wow Oh Wow.....!!

Amazing kan??! Mcm petai pun yer. Gambar ni aku ambil dari asiantown.net. Jaket yg dibuat oleh negara China ini sesuai utk dibawak berjln², melancong, bercuti umah maklong atau nenek, atau jugak ketika ke pusat peranginan yg sejuk lagi mendinginkan.......! Boleh jugak bawak kemana² saja yg anda suka..hatta kerumah jiran sebelah anda. Per yg menarik tentang jaket nie? Iaitu boleh disumbat dlm botol dan bekas kecil dgn mudah. Ajaib kan? Tak boleh bayangkan betapa lembut dan ringannyer jaket nie hinggakan boleh di peronyok mcm tu jer. Yg pasti memang lain dari yg lain. Tak pasti plak sama ada mudah terkoyak atau tidak? Tapi......ada aku kisah..?? Hee......

























No comments: