January 26, 2012

2 Tahun Dibelasah Teman Wanita

Wow....wow....sgt ganas wanita hari ini. Membelasah dan mendera suami atau kekasih adalah perkara biasa?? Sungguh tragis. Bertuah mereka.........(atas dunia jer) sebb bukan semua pempuan dpt peluang begini. Aku pun suka. lol. kidding. Biasanyer wanita yg menjadi mangsa dibelasah dan didera suami atau lelaki, ini terbalik. Berhati²lah para suami dan bakal² suami semua.....nanti anda plak kena belasah kalau tersalah pilih............... TAPI, teman wanita lelaki kat bawah ni memang giler atau bahasa lembut 'mental problem' dan memang wajar dipenjarakan!

McNICHOLL menunjukkan kesan kecederaan pada badannya akibat dihentak dengan batang besi dan tukul besi.

LONDON: Seorang ahli perniagaan yang dibelasah teruk oleh teman wanitanya dan hampir kehilangan tangan akan menjalani pembedahan kosmetik bagi menghilangkan kesan penderaan itu.

Ian McNicholl, 49, dari Hull, menderita selama dua tahun akibat didera Michelle Williamson, termasuk satu daripadanya disembur dengan cecair peluntur pada mata.

McNicholl juga menderita retak tengkorak, rahang, hidung dan tiga rusuknya patah, selain kesan melecur pada tangan akibat ditekap dengan seterika panas oleh teman wanitanya yang hanya mempunyai ketinggian 1.5 meter.

Tidak cukup dengan itu, McNicholl juga diseksa dengan puntung rokok pada hidungnya kerana disyaki bercinta dengan wanita lain.

Michelle kini menjalani hukuman penjara tujuh tahun kerana menyebabkan kecederaan ke atas McNicholl.

Dalam satu kejadian, Michelle, 34, mencurah dua cerek air mendidih ke atas McNicholl dan pernah menyerang teman lelakinya itu dengan pencuci hampa gas.

Bersedia menjalani pembedahan kosmetik, McNicholl berkata dia mula disyaki berlaku curang di antara sambutan Krismas dan tahun baru pada 2006.

“Ketika itu Michelle mencederakan saya kali pertama dengan menumbuk muka sehingga menyebabkan mata saya lebam,” katanya.

Menurut McNicholl, Michelle kemudian meminta maaf dan berjanji insiden itu tidak berulang lagi. Percaya dengan janji itu, McNicholl membenarkan Michelle berpindah ke rumahnya di Grimsby.

Bagaimanapun, beberapa minggu kemudian Michelle sekali lagi menyerangnya dengan pencuci hampa gas. Kata McNicholl, Michelle mula merungut dan mengungkit hubungannya dengan pasangan sebelum ini.

Pengalaman paling perit dialami McNicholl berlaku apabila Michelle mencurahkan secerek air mendidih ke ribaannya.

“Ketika saya menjerit kesakitan, Michelle mengisi semula cerek berkenaan, memanaskan air dan mencurahnya untuk kali kedua,” katanya.

McNicholl berkata, Michelle juga suka menunjuk-nunjuk kesan kecederaan dialami kepada rakannya.

Ditanya mengapa dia tidak cuba melarikan diri, McNicholl berkata, dia takut kerana Michelle pernah mendakwa keluarganya terbabit dalam kegiatan jenayah dan tidak teragak-agak membunuhnya.

Sejurus sebelum ditahan polis, Michelle sempat menyerang McNicholl dengan batang besi dan tukul besi dalam kejadian selama hampir tujuh jam.

Michelle ditahan selepas polis menerima maklumat daripada pihak tidak dikenali. - hmetro

No comments: