April 26, 2012

19 Anak ~ Keluarga Bahagia!

Antara pasangan yg menjadi tumpuan media dan dunia kerana mempunyai ramai anak............19 tue. Yg tulis 18 lam gambar tu adalah sebelum kelahiran bayi yg baru. Tak termasuk yg miscarriage, kalau campur dah 20 kot. Apa yg aku nk komen...? Errmm.....jap aku pk. No komen jer lah. Cuma ada nasihat sket kpd suami/isteri yg takot anak ramai, jgn risau....rezeki Allah SWT ada di mana²......tgk family ni, wpun berbelas-belas anak tapi kehidupan mereka sgt cukup makan & bahagia. Rumah pun cantik. Sesuai dgn jumlah mereka. "Ko ingat senang ke jaga anak? Cuba ko beranak ramai²!" Bisik hati pembaca terutamanyer para isteri yg menyampah ngan statement aku yg macam mudahhh jerrr beranak ramai.............! lol. Sorang kat umah tu pun tak larat nk jaga.....kata kakak aku. Camtu tak ramai la anak saudara aku..................




















http://duggarfamily.com/

No comments: