May 11, 2012

Dera Anak Macam..??

Sedihnyer........mcm mental problem. Video ni ada luahan hati si perakam video ni jugak. Kawan kpd wanita pendera ni sendiri. Ramai org yg menyalahkan wanita ini sebb tak tolong baby ni....pun begitu, btol jugak ckp kakak ni kalau dia tak rakam camni mungkin perkara ini akan berterusan. Pengajaran kpd semua ibu² dan wanita diluar sana kasihilah anak² kita. Aku sygg anak² saudara aku yg dua org tue....Airil dan Ailin...x tergamak nak cubit pun....ni plak pukul mcm ni. Kesiannyer bayi ni..........apalah ko buat anak ko mcm ni! Suka tak kalau org sepak n pukul kepala ko mcm ko pukul kepala anak ko tu??

No comments: