June 11, 2012

Suntikkan 'Rajin'

Aku jarang update blog sekarang sebb agak kurang rajin.....bukan malas. Beza ke? Berblog ni seperti yg pernah aku ckp mesti ikut mood. Bukan sepanjang masa rajin dan bsemangat mcm takder perkerjaan lain katanyer.

Insyaallah, selepas bius rajin dh disuntik dlm tubuh aku, aku akan update mcm² post.

Oh yer, sebenarnyer aku agak penat jugak cuz dua minggu lepas aku balik jengka, kemudian minggu lepas aku balik Merapoh, dan minggu semlm aku balik jengka lagi......setiap minggu kepenatan drive..kelmarin since friday patutnyer aku join family mak aku family day di Terengganu tapi aku x dpt cuti. Jadi aku balik jengka jer. Tapi seronok jer.

Aku ni suka mandi sungai....balik jengka mandi kat Lubuk Yu...nak p jejauh malas. Balik merapoh plak mandi kat Sg.Relau.....Wahhh...sungguh² syok. Adik² sepupu aku ramai...dorang memang enjoy mandi sungai ni............! Eh...kenapa aku citer pasal sungai haaa? 'Lantoklah'.....(ckp phg).

No comments: