July 24, 2012

Ular Kesayangan......!

Asyik bela kucing, per kata ubah selera bela ular mcm bro kat bwh nie? Kalau aku jgn kata ular, cacing or ulat gonggok pun aku geli pegang.

Teringat masa skolah menengah selamba pelajar lelaki kelas aku letak 2-3 ekor ulat gonggok atas meja, mcm nak giler sekejap aku time tue akibat kepanikkan. Ni kan plak ular mcm nie.....issskkkk.....x sanggup aku...dah mcm dukung handbag plak.



gambar asiantown.net


No comments: