August 17, 2012

Sesejuk Dodol Ini...Salam Aidilfitri

Begitulah jua yg aku rasakan ketika ini, dodol yg kesejukkan lepas beberapa hari dimasak. Sepi hati ini kian mencengkam. Ahh...ter over sudah. Mcm drama plak...lebih².

Sepertinyer aku xder semangat utk menaip? Memang pun. Disaat² org lain dah pun mula bercuti, aku masih berkerja..........dan Insyaallah, disaat² org lain masih bercuti hari raya ke empat kelak, aku dah kena masuk berkerja. Ohh..bertuahnyer aku.

Kerana aper? Sebb ketua aku Nurul dah tamat kontrak, semlm last keja...manakala Nani kawan seperjuangan aku plak di office nie (3 org jer lam opis nie) masih cuti bersalin...Jadi, tgjawab akulah menguruskan opis n pat keja nie tanpa teman seangkatan. Sorang².


Sob...sob...dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kpd sekalian teman² dan rakan taulan serta para pembaca Milokaw tersayang. Eceh....tersyg lagi. Walaupun aku kena berkerja sebelum dan selepas raya tapi aku tetap gembira..........at least aku ada keja....ramai per yg menganggur....?? Ayat cover.

Insyaallah, bertemu kembali dilain waktu. Kpd yg memandu balik kg, semoga selamat sampai dan berhati² selalu..(nasihat utk diri sendiri jugak). Besok pagi baru aku tolak balik Merapoh....balik Jengka xtau lagi, akan dipikirkan macamana sebb cuti pendek sgt..............uwaaa.........sob..sob..

Aku dah register FB semula, selepas beberapa lama mendeleted akaun lama. Insyaallah nanti aku masukkn dlm blog nie, terpaksa ada FB zaman sekarang, nak berbiznes pun payah kalau takder...............(sempat lagi citer).

No comments: