May 10, 2013

Upload Gambar Makanan Sakit Mental

Gambar dibawah nie aku petik dari facebook. Pada pandangan aku memang ramai yg mengalami masalah mental seperti yg dicakapkan dibawah. Suka masukkan gambar makanan atau aper yg dimakan setiap hari. Macam takder topik atau perkara lain yg lebih penting dan bernas untuk dikongsikan?


TAPI bukan bagi mereka yg berkongsi resipi. Kalau kongsi resipi tu bagusla, so org yg tak pandai masak mcm aku ni boleh buat rujukan, betul tak? Betul.......'sendiri tanya sendiri jawab.'

Apapun jgn terasa dgn kenyataan artikel diatas sebb tu cuma kajian mereka. Sama ada peng upload gambar tersebut benar² mengalami masalah mental atau tidak hanya dia saja yg tahu......hehe.

Kepada teman² yg setia menjengah Milokaw atau terjengah, maafkan aku sebb jarang update blog nie. Faham² jerla......sebagaimana pernah aku katakan, aku berblog ikut mood. Kalau rajin, rajin la. Kalau malas macam ni lah jadinyer.......... :))

No comments: