August 05, 2013

Jom Balik Kampung - Raya Mood


Insyaallah, mlm ni atau pagi besok aku balik Phg. Patutnyer aku dah start cuti Sabtu kelmarin, tapi memandangkn aku belum nak balik kg cuz nak mengemas rumah, so aku decide hari ni keja dulu...then besok baru cuti. Semlm aku spend time ngan Nurul, kami jln² dan berbuka di Sunway Pyramid. Lama kami tak jumpa....rindu gak rasa.

Mulanya nk balik Rabu tapi tak tertahan dah boring dan bosan kat opis nie (mood cuti) so, aku pun putuskn utk cuti dan balik kg jer. Pun begitu aku belum packing lagi kain-baju semua...jadi, possibility utk balik mlm ni susah sikit kot? Tengoklah macam mana.



Di kesempatan ini aku ucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin' kpd semua pembaca Milokaw, sama ada yg setia mahupun yg tidak setia (terjengah secara tak sengaja). Semoga raya kali ini memberi cahaya keberkatan kpd kita semua.

Hati² memandu balik kampung..........dan ingatlah org yg tersayang syg pada kita..siapa lagi? mak ayah kita la. OKlah, Insyaallah jumpa lagi dilain coretan :))

No comments: