August 01, 2013

Malam yg Sunyi

Penat dan mengantuk....tapi masih melepak dpn tv dan laptop sorg2. Sunyi rasanyer bila mak dan suami aku takder disisi (jiwangg bahasa)....sorg2 dirumah. Keja umah byk, maklumlah baru pindah rumah, semestinyalah byk yg nak di kemas dan disusun atur, cuma aku jer kepenatan dan kurang rajin nk mengemas mlm2...biasanya tunggu hari cuti. Asalkn x tidur dlm sarang tikus. Tengok...Tikus pun pandai main seksefon.. (camana eja seksefon? korang cari la sendiri ejaan yg btol)


Alhamdulillah suami aku ada gak memasak dan tolong kemas rumah nie. Kiranyer membantu la jugak aku yg berkerja opis hour. Harapkan masa cuti dan lepas habis waktu kerja, ptg dan malam baru boleh rehat dan kemas rumah.

OKla....nk tidur dan berehat. Insyaallah bertemu kembali di lain artikel. Kalau rajin aku akan selalu update blog nie....kalau malas, pepaham jer la.

No comments: