August 07, 2013

Raya yg Sepi

Insyaallah besok syawal menjelma. Aku dah berada di Phg. Penat keluar, tapi memang x lekat kat rumah pun...kalau balik kg asyik keluar. Besok raya mestilah berjalan jugak.

Jam dah hamir 12mlm, suasana tak sunyi tapi hati aku terasa sunyi. Mcm2 difikirkan. Mcm tahun2 sebelum, raya masih sendirian....tp aku bersyukur dikelilingi insan2 yg menyayangi aku tanpa mengharap sebarang balasan.....terutama kedua ibu-bapaku.

Selamat hari raya kpd semua saudara sesama Islam ku di seluruh Milokaw dan dunia :-) Aku tujukan lagu 'Musafir di aidilfitri' Nyanyian S jibeng. Syahdukan? ('tak pun' bisik hati pembaca) aku sebut lagu ni cuz kat tv tgh main lagu nie. Eh, apsal muncul muka najib plak ni? citer pasal dia suka lemang plak.............ah aper2 jer la najib. Yg penting Selamat Hari Raya.



No comments: