November 28, 2013

Aku OK Jer..............

(Mengikut kajian kalau perempuan kata 'ok' maksudnya 'tak ok'. Benarkah?)

Kalau marah tu buat kau rasa hepi, marah la. Aku ok jer.....xper marah la. Asalkan kau gembira dan bahagia. Kalau mengata aku tu buat korang rasa gembira, mengata lah. Aku tak marah. Kalau mengumpat aku tu satu kepuasan bagi korang, umpat lah, asalkan hati korang puas. Kalau mencaci dan mengeji aku itu nikmat bagimu, maka....teruslah cacian dan kejian tersebut. Asalkan kamu rasa nikmat.

TAPI

Jangan salahkan aku kalau semua pahala2 korang hilang dan terbang berpindah kat aku. Dan lebih malang lagi, kalau pahala korang memang sikit (sebb byk dosa) lalu tiada pahala yg akan berpindah kat aku, MAKA, dosa aku pula yang korang harus ambil dan tanggung. Bukan aku yg ckp, tapi hadis yg cakap mcm tu. Aku OK jer kalau korang tak puas hati ngan aku pon...........I'm Okay. Tak caya? Tengoklah wajah aku dlm dua keeping gambar di atas....ok kan? Cuma nampak sedih sikit jer..... ~ gambar hitam tu ketika aku belum mandi dgn Clorox, dan yg cerah dan putih mengancam tu plak selepas mandi dgn Clorox bleach baru

No comments: