November 22, 2013

Nenek Rogol Lelaki 40-an

What..? Oh my English. Kecoh seketika seorang nenek merogol seorang lelaki berusia 40-an yang masih teruna katanya. Lelaki tersebut yg berkerja sebagai pemandu lori berasa trauma dan ngeri akan peristiwa tersebut.


"Apa.....kau dah tak ada kudrat ke nak melawan nenek yg merenung penuh ghairah itu? Atau sebenarnya kau berkhayal? Atau sebenarnya?....apa2 jer lah. Yang penting sebagai lelaki kau mampu untuk melawan. Gagah perkasa dan kuat, takkan lah dgn nenek tua seperti itu pun kau tak mampu nak lawan..............? Huh." Itulah persoalan yg bermain dibenakku.

Syukurlah dia berjaya selamatkan diri........(menurut laporan penuh).

3 comments:

Anonymous said...

PUNOOOOOOOHHHHHHHHHH DEMOOOOOOOO .....

Dalila yusof said...

ha2..menangislah kau...

Suzi said...

mcm2 kan.....