December 02, 2013

Apakah Nuffnang?

Kepada pembaca yg baru menceburkan diri dalam bidang lakonan blogging, mungkin tidak pernah atau tidak biasa mendengar perkataan Nuffnang ? Yer Nuffnang. Kalau pembaca atau new blogger nak tahu,  Nuffnang adalah salah-satu syarikat pengiklanan yg berasaskan website dan blog. Contoh iklan Nuffnang adalah mcm yg korang lihat di blog aku ni.Churpp...churpp...dan mcm² lagi.

Setiapkali di click dan ada pembeli yg berminat membeli mahupun tidak membeli barangan yg diiklankan maka korang akan dapat pendapatan, beberapa sen per click. Hebat kan? Walau pun cuma 2 sen mahupun 7 sen. At least duit kan?


Ok, aku sendiri pun tak pernah lagi dapat cek Nuffnang ni, tapi dah ramai orang dapat. malah beribu-ribu you... i speaking Landun.  Nuffnang ni sgt baik hati bagi kita duit.....cuz kita pun baik hati jugak mengiklankan produk yg di iklankan oleh Nuffnang di blog kita. Dua² baik kan.

Kenapa memilih Nuffnang? Banyak lagi syarikat pengiklanan berdaftar yg menawarkan pulangan yg hebat? Tanya wartawan kepada Puan Suzi ketika sesi temuramah "Rahsia Kejayaan Buat Duit dgn Nuffnang." ecehh....sesi temubual.

Saya memilih Nuffnang sebab saya sebenarnya bukan minat nak letak iklan sangat, aku minat berblog shj. Tapi memandangkan Nuffnang ni nampak cute jer so, aku rasa ianya berbaloi dimasukkn dlm blog aku yg cute n comel-lote ini? So, dapatlah jugak duit kan...Oh yer, syarat utk dapat cek mestilah 50 hinggit keatas.

So, per tunggu lagi? Registerla Nuffnang sayang²ku semua (style artis gitu).........smoga berjaya. Pastikan memilih produk yg halal utk diiklankan. Pendapatan Nuffnang ini artikel seorang ustaz yg aku baca hukumnya di haruskan. Kira tak haram. kecuali click sendiri, suruh orang click, atau iklan benda² haram. Good Luck.


No comments: