March 31, 2014

Sepetang di Pantai Morib, Selangor

Teringat kenangan aku pergi ke Pantai Morib, Selangor bersama keluargaku. Kami cuma pergi jalan-jalan dan makan saja. Penduduk Selangor kalau nak ke pantai yg berdekatan, sudah tentulah Pantai Morib yg menjadi pilihan. Sebab tak ada pilihan? Ada, Bagan Lalang pun cantik juga. Lagipun Morib tak jauh sangat, dalam area Banting, Selangor. Kalau nak ke PD pun tak jauh jugak.....tapi dah luar dari Selangor.

Beberapa kali juga aku kesini...nak kata cantik sangat, tidak juga. Tapi nak kata tak cantik langsung pun tak patut. Sebab cantiklah jugak. Dibawah ni gambar² ketika matahari terbenam....cantik kan? Tambah lagi menggunakan camera canggih aku..(terlalu canggih sebab tu kelabu sikit)..Maka inilah hasilnya. Nak gambar yg cantik dan 'lawa sangat' belilah camera ribu-riban. Gambar/muka tak cantik pun jadi cantik sebab kualiti gambar yg ada kelas, tak gitu? Tanya penulis kepada diri sendiri. (Penulis tu aku la)

Tak dipastikan siapakah yg menjadi model camera aku ni....antara pengunjung yg menikmati keindahan Pantai Morib.

    


Anak buah kesayanganku Ailyn

No comments: