March 19, 2015

Duit Pertamaku Hasil Dari Online

Hi guys...hari ni Puan Milokaw ada sesuatu nak kongsi dengan you olls. Apa? Resipi? Bukan...Puan Milokaw ni bukan pandai masak. Masak pun jarang² saja. Kita sebenarnya nak kongsi cerita.


Ingat tak bulan lepas kita kongsi artikel Nuffnang telah menendangku? Tapi sekarang Nuffnang dah pujuk aku balik, dah ada balance RM20 dah lebih-kurang. Dalam artikel tu aku ada sebut kerja online yg aku buat. Tak tahu? Tak tahu tak apa meh nak bagi tahu, duit yg aku dapat ni adalah duit hasil dari usaha gigih buat kerja disini.

Hasilnya genap sebulan lebih sikit aku dapat USD12.02 lepas tu aku pun claim di Paypal, so dapatlah RM40 seperti dalam gambar setelah di convert kepada matawang kita. Total RM43.00 tapi RM3 adalah upah service Paypal.

Kepada adik² hakak, dan kakak², makcik pun boleh, kalau berminat daftarlah disini http://csl.ink/pQ4 TAPI sebelum tu kena register Paypal dulu, dah ada Paypal baru register web tu.
Gambar diatas email pemberitahuan yg dihantar mengenai bayaran yg telah dimasukkan. Gambar bawah pula detail dari Paypal matawang USD sudah ditukar kedalam nilai RM. Abu Samah tu nama abahku. Aku pun pasrah saja bila menerima email 'Dear Abu Samah'. Biasalah web mat saleh ni. Student dan lecturer kat tempat kerja aku ni pun pun pernah dalam email panggil aku macam tu. Kat bawah ni, Abu entah hilang kemana. Terus Suzilawati Samah jer. Tak apalah, bukan nak cerita pasal nama. Nak cerita pasal duit sampingan.

Ok, kalau dah register bolehlah mulakan kerja anda untuk mencari duit. Walaupun sikit tak mengapa, dari tak tak ada langsung, tak gitu?

Oh ya, sesiapa yg nak minta panduan dan bantuan bolehlah tulis di ruangan komen. Insyaallah aku akan tolong apa yg perlu. Kalau malu² kucing nak komen, bolehlah add facebook hakak.

Don't worry, register web ni tak perlu keluar modal seposen pun. Cuma perlu ada komputer atau laptop. Puan Milokaw join dulu pun bukan ada sapa² ajak join pun, terjumpa sendiri web ni, dan hasilnya tak mengecewakan RM40 telah dibayar padaku :)) Selamat berusaha.

* Kerja dari rumah
* Cari Pendapatan sampingan
* Cari duit online
* Buat duit tanpa modal
* Kerja part-time dari rumah
* Bisnes online tanpa modal
* Buat duit mudah

No comments: